צילומי מוצר הם עולם ומלואו. צילומי מוצר עשויים להיות בסגנון צילומי פקשוט, בו לרוב מצטלם המוצר על רקע לבן נקי, עם או בלי אריזת המוצר. צילום מוצר בסגנון פקשוט נחשב לתצלום אסטטי, והינו בשימוש פופולרי בקרב חנויות מקוונות וחנויות סחר אלקטרוני כמו אמזון ושופיפיי. לצד זאת, צילומי מוצר כוללים גם צילומי אווירה אשר נקראים גם צילומי לייף סטייל. כאן, המוצר עשוי להיות מעוטר עם עוד אובייקטים שקשורים לעולם התוכן שלו. בנוסף, צילומי מוצר יכולים להתבצע כאשר המוצר נמצא בשימוש על ידי דוגמן/דוגמנית כדי להמחיש את הפונקציונליות. בתמונות מהסוג האחרון נשתמש כתמונות משניות לתמונה הראשית בחנות או כדי להבליט את המוצר באינסטגרם למשל.
במהלך צילומי מוצר אנו נשקיע זמן ומחשבה בכדי שתוכלו להעניק ללקוחות שלכם את התמונה המלאה אודות המוצר.
מה זה צילומי מוצר?
האם יש לכם מוצר שאתם מוכרים או משווקים?
כן / לא
האם חשוב לכם מה אנשים חושבים על המוצר שלכם כאשר הם נכנסים לפייסבוק, לאינסטגרם או לחנות האונליין שלכם?
כן / לא
האם אתם חושבים שהתמונות של המוצרים שלכם היו יכולות להיות טובות ומדויקות יותר?
כן / לא
האם חשוב לכם להשאיר רושם ראשוני חיובי בפני קהל היעד העסקי שלכם?
כן / לא
האם הייתם שמחים לדעת שבכל עת שתחפצו יעמוד לרשותכם סט תמונות מקצועי ומחמיא של המוצרים שלכם?
כן / לא
אם עניתם "כן" לפחות על אחת מהשאלות, אני ממליצה שתתקשרו אלי 🙂
054-4268787
אם אתם בעלי עסקים שמוכרים או משווקים מוצרים, אתם בוודאי מכירים את הביטוי "צילום מוצר". בין אם מדובר בצילומי אווירה או ב"פקשוט" קלאסי, אין ספק כי אתם מודעים לכוחן של תמונות מקצועיות כדי לחזק את המיתוג, להפיץ את האור של המוצר לעולם, וככלי להגדלת מכירות.
למה צילומי מוצר מקצועיים כל כך חשובים?
צילומי מוצר הם חלון הראווה של המוצר שלכם. לצילומי מוצר מקצועיים בראש ובראשונה מטרה שיווקית: צילומי מוצר הם סוג של תוכן ויזואלי אשר נועד לחזק תדמית ו/או מכירות, גם באונליין (אתר אינטרנט, אי-קומרס, מדיה חברתית) וגם באוף-ליין (קטלוג, עלון, מודעות). חשוב לזכור כי צילומי מוצר מהווים בדרך כלל את האינטראקציה הראשונה של הקהל עם המוצר. ובעולם התחרותי של היום, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני.
מה ההבדל בין צילומי אווירה לבין צילומי פקשוט?
צילומי אווירה הם צילומי מוצר שבאים להמחיש לצופה את החוויה של השימוש במוצר, חוויה שתתורגם להזדהות ולבסוף לרכישה. על כן לרוב נשתמש ברקעים, בלוקיישן ייעודי, בדוגמנים ובאביזרים נלווים. הצילומים האלה נקראים גם צילומי לייף סטייל.
צילום פקשוט הוא לרוב צילום מוצר על רקע לבן נקי. כאן אנחנו נצלם בפוקוס על המוצר עצמו בכדי להמחיש איך הוא נראה ומרגיש במציאות, ללא אובייקטים נוספים ברקע. צילום זה לרוב ייחשב לצילום מסחרי, ומשמש בעיקר לפרסום ולשיווק: לאתר האינטרנט, לקטלוג מוצרים, לפרסום בפייסבוק או באינסטגרם ובחנויות מקוונות כמו מרמלדה, אטסי ואמזון.
מה עוד צריך לדעת על צילום מוצר?
כפי שכבר הבנתם, על איכותם של צילומי מוצר פשוט אסור להתפשר. סביבה, רקע, תפאורה, קומפוזיציה, זוויות ותאורה מדויקות, ולבסוף עריכה, הם רק חלק ממכלול האתגרים העומדים בפני הצלם בבואו.ה להפיק לכם סט תמונות מושלם, כזה שתהיו גאים בו ואשר ישמש אתכם לשנים קדימה בכל פלטפורמה שתחפצו.
איפה עושים צילומי מוצר מקצועיים?
צילומי מוצר נחשבים חשובים ומורכבים כאחד. ובהתחשב בעובדה שצילומי מוצר מקצועיים אמורים לבדל אתכם מהמתחרים וללוות אתכם במשך תקופה ארוכה ועל פני סוגי מדיה רבים, באמת שאין תחליף לצלם מקצועי. צלם מקצועי ומנוסה, שיידע להתחבר למוצר שלך, מבין בדיוק מהן מטרות הצילום, ורצוי שיהיה גם יצירתי מספיק (בפרט בשלב העריכה) כדי שיידע גם להעביר חוויה מעבר לפונקציונליות של המוצר. רק ככה תוכלו לצאת עם סט תמונות מגוון ועשיר, שיתאים להצגת המוצר בכל פלטפורמה.
המוצר שלכם הוא הבייבי שלכם.
צילומי מוצר מקצועיים לאינטרנט ולאיקומרס יאפשרו לכם להבליט את סגולותיו,
להפוך אותו לנחשק יותר ובעיקר- לנמכר יותר.
זה הזמן להפיח חיים חדשים לשיווק שלכם עם צילומי מוצר מנצחים.