איך לצלם את עצמך לצילומי תדמית?

צילומי תדמית - מאיפה מתחילים?

קודם כל תשאלי את עצמך את השאלות הבאות:
  • מי אני? 
  • מה אני אוהבת?
  • מה העסק שלי עושה?
  • איך אני עוזרת ללקוחות שלי?
  • מה השירות שאני רוצה לקדם בזמן הקרוב?
כמובן שאת מחליטה מה את רוצה לשתף ברשתות החברתיות, באתר שלך או בכל נכס דיגיטלי שיש ברשותך.
צילומי תדמית לרופאה בקליניקה
צילומי תדמית במרפאה לרופאה

צילומי תדמית - איך לעמוד מול המצלמה?

הרעיון הכללי בצילומי תדמית כשמדובר בהעמדות חשוב להיראות טבעיות ונגישות ללקוחות שצופים בכן.
אני פחות מתחברת להעמדות שלקוחות מעולם הדוגמנות או כל מיני נגיעות קלות של כפות הידיים בפנים גם פחות בעד שילובי ידיים אלא אם כן זה משהו שהלקוחות שלי ממש רוצות וצריכות עבור משהו ספציפי.
ממליצה להתחיל עם העמדה מסוימת שחשבת עליה וממש רצית להצטלם ככה. צלמי ואז שני קצת את מנח הידיים או הרגליים שני את זווית המצלמה, כיוון הפנים מה שמרגיש לך לשנות קצת.
אחרי שמיצית את כל הכיוונים והמנחים בהעמדה הזאת. הסתובבי ומצאי מקום אחר במרחב שהיית רוצה להצטלם בו. ואז שוב התחילי מהעמדה מסוימת עם שינויים קטנים בכל פעם במנחים ובזווית המצלמה. כך את בעצם מייצרת לעצמך מגוון רחב ועשיר של תמונות תדמית ואווירה עבור העסק שלך.
צילום תדמית לרופאה בקליניקה
צילומי תדמית לפסיכולוגית בקליניקה
צלמי את עצמך עם חפצים שקשורים לעיסוק שלך, צלמי צילומי תדמית שלך תוך כדי עשייה. אם את יוצרת מוצרים צלמי איך את עושה אותם אם את מעניקה שירותים צלמי את עצמך במהלך פגישה או סדנה. העניקי ללקוחות שלך הצצה לעולמך.
כמובן שכל עסק זקוק לתמונות תדמית ואווירה ייחודיות, מציע שירותים ומוצרים אחרים וכן משווק את עצמו בדרכים שונות לכן אני ממליצה לך להוריד את השאלון הזה בכדי להבין בצורה מדויקת יותר לאלה תמונות את זקוקה על מנת ליצור תמונות מדויקות תדמית ואווירה עבור העסק שלך.
השאלון כולל כמובן גם שאלות ממקדות וגם רשימה של דברים שאני ממליצה להתייחס אליהם כשניגשים להכנות לקראת צילומית תדמית ואווירה לעסק.

להורדת השאלון הרשמי כאן מתחת

זכרי שלרובנו ישנה מבוכה לא קלה בתחילת הצילומים וזה לגמרי טבעי ומובן, מה שכן ככל שעובר הזמן את מתנסה ומבינה יותר ויותר מה הזויות והעמדות שאת יותר אוהבת בעצמך כך זה נעשה הרבה יותר פשוט, אני מבטיחה 🙂
תרגישי לגמרי בנוח להתייעץ איתי
טלפון: 054-426878
שלך,
לילך
מזמינה אותך גם להכיר את הסדנה הדיגיטלית שלי שבה אני מלווה אותך צעד צעד לצילומי תדמית ואווירה שלך ושל העסק שלך בעזרת הסמארטפון שלך. 
הכירי את סדנת – צלמי לך תדמית

האם את מרגישה שהגיע הזמן להציג את עצמך ואת העסק שלך בדיוק כמו שאת רוצה? הסדנה הדיגיטלית "צלמי לך תדמית" כאן כדי ללמד אותך איך לצלם את עצמך בביטחון וליצור תמונות שמשקפות את מי שאת באמת!

 

במהלך חמישה שיעורים, נחקור יחד את הסיפור האישי שלך ונלמד איך להביא אותו לידי ביטוי בתמונות שתוכלי לצלם בעצמך, בעזרת הסמארטפון שלך. נלמד על תאורה, קומפוזיציה, זוויות צילום, יצירתיות, עריכת תמונות ועוד – כל מה שאת צריכה כדי לשווק את העסק שלך באותנטיות ובאהבה עצמית.

🌟 עלות הסדנה: 222 ש"ח מחיר השקה

🌟 מה כוללת הסדנה:
• 5 שיעורים מעשיים בקבוצה סגורה בפייסבוק
• משימות שיאתגרו אותך לצלם את עצמך בצורה יצירתית
• תמיכה וליווי בקבוצה
• כלים וטיפים לשיפור מיומנויות הצילום והעריכה שלך

📅 מתי מתחילים? ההרשמה כבר פתוחה! אל תחכי לרגע האחרון, הצטרפי עכשיו ותתחילי במסע שלך לשיפור התדמית והנוכחות הדיגיטלית שלך. הסדנה מתחילה ביום שלישי 5.11.24

👈 הצטרפי עכשיו ותתחילי ליצור תמונות שמספרות את הסיפור שלך! 

צלמי לך תדמית
סדנת דיגיטלית לצילום צילומי תדמית

סדנת צלמי לך תדמית

הכירי את סדנת "צלמי לך תדמית" סדנה דיגיטלית של צילומי תדמית ואווירה עם תמיכה ומענה על שאלות בקבוצת פייסבוק סגורה. מטרת הסדנה היא ללמד נשים

עוד... »
צילום רגשי באובדן

צילום רגשי בעת אובדן

כבר הרבה זמן רציתי לכתוב את הפוסט הזה. על התהליך שהעברתי את עצמי דרך האובדן האישי שלי שקרה לפני חמש שנים. לפני חמש שנים האבא

עוד... »
דילוג לתוכן