איך להתכונן ליום צילומי תדמית ואווירה בחברה?

יום צילומי התדמית והאווירה בארגון מתקרב, וחשוב לך לוודא שהוא יעבור בצורה חלקה ומוצלחת.

הצילומים האלו הם הזדמנות מצוינת להציג את הארגון באור הטוב ביותר ולהעביר את המסרים החשובים לקהל היעד שלכם – בין אם מדובר בלקוחות, שותפים, או מועמדים פוטנציאליים.

אז איך נערכים ליום כזה? הכנתי עבורכם צ'קליסט מקיף שיעזור לכם לוודא שלא פספסתם שום פרט חשוב. מהכנת הצוות והמרחב, ועד תיאום הצילומים ובחירת האביזרים – כל מה שצריך לדעת כדי לוודא שהצילומים הבאים שלכם יהיו מושלמים.

צילומי תדמית בארגון
צילומי תדמית למנכ"ל

1. בחירת צלמ.ת ליום הצילומים

שתפו את הצלם או הצלמת במה שחשוב לכם מיום הצילומים הזה – מה תרצו להפיק ממנו, איפה התמונות הולכות להופיע, מה תשווקו בקרוב ביחד עם התמונות. שמרו על שקיפות ובהירות בכדי שהצילומים יהיו מדויקים והתוצאות יהיו מספקות.

ממליצה לתאם עם הצלם או הצלמת פגישה לפני הצילומים בכדי לבדוק את המרחב שבו אתם מתכננים לצלם את הצילומים האישיים והצילומי האווירה. בקשו מהם המלצות לאיזורים שנראים להם יותר נכונים לצילם. 

וודאו עם איזה ציוד הצלם מגיע לצילומים למשל האם לצילומים האישיים יש רקע שהוא מביא איתו ואם כן, באיזה צבע? עם איזה תאורה היא מגיעה נסו לקבל כמה שיותר פרטים כדי להיות מתאומים.

צילומי אווירה של עובדים בחברה
צילום תדמית ואווירה לחברות ולאירגונים

2. תיאום ולוגיסטיקה

ודאו את תאריך הצילומים ושעות ההתחלה והסיום, וידעו את כל הצוות המעורב.

תאמו עם הצלמת (או הצוות) את לוחות הזמנים והציפיות שלכם לגבי סוגי הצילומים  כמו פורטרטים, אווירה האיזורים שתרצו לצלם בחברה.

צרו מסמך בגוגל דוקס או פורמס ושלחו למצולמים מראש שבו יוכלו לשבץ את עצמם ביום הצילומים. תכננו כמה זמן צילום יש לכל מצולם בצילומים האישיים. 

דאגו בלוחות הזמנים גם להכניס הפסקה לצוות (לצלמת ולמאפרת). 

3. לבוש ואיפור לצילומים

ממליצה מאוד לדאוג למאפרת מקצועית שתגיע לשדרג את הנראות שלכם בצילומים. וודאו שהאיפור הוא טבעי ויום יומי ומותאם לצילומי תדמית. בד"כ לצלם.ת יש מאפרת קבועה שהם מגיעים איתם לצילומים.

מבחינת לבוש דאגו שהלבוש יהיה נוח ולפי הקוד של החברה. איך אתם מתלבשים לפגישות עם לקוחות או משקיעים? עדיף לכתוב במייל מרוכז לעובדים וצוות ההנהלה את ההכנות לצילומים. מבחינת לבוש ממליצה על חולצות בצבעים אחידים ללא הדפסים קטנים עם פסים או נקודות. 

4. סידור הסביבה

בחרו מיקום שיש יותר פרטיות בכדי לצלם את הצילומים האישיים לעובדים כדי שיוכלו להרגיש בנוח בזמן הצילומים שעלול להרגיש לא בנוח לחלק מהמצולמים.

ודאו שהחללים שיצולמו בהם מסודרים ונקיים, ושהם מכילים אלמנטים שיחמיאו לתמונות (לוגו, פריטי עיצוב המשדרים את המותג שלכם).

הכינו אזור לתמונות אווירה – ייתכן שיהיו פריטים נוספים להוסיף לתפאורה כמו כוסות קפה, מחברות, או כל מה שייתן תחושה טבעית ונעימה יותר לתמונות.

צילומי תדמית ואווירה בחברה
צילום תדמית אישי

5. ארגון ואווירה

חשבו על דרכים לגרום לצוות להרגיש נוח מול המצלמה – מוזיקה נעימה, הפסקות קצרות, ותחושה רגועה יכולים לעזור לכך שהתמונות ייראו טבעיות ומזמינות יותר.

תכננו מיני הפסקות לאנשי הצוות, כדי לשמור על אנרגיה חיובית ותחושת רעננות במהלך היום.

יום הצילומים הזה בקלות יכול להיות יום גיבוש כיפי לכלל העובדים. זה זמן מעולה להיכרות וצחוקים ביםן העובדים בחברה. 

6. קבלת תמונות התדמית והעריכה

בקשו מהצלמת לשלוח לכם את התמונות במרוכז ולחלק לתיקיות את התמונות של הצילומים האישיים ותמונות האווירה. ניתן גם לבקש לפצל את התמונות לפי תיקיות לפי שם העובד.ת.

שלחו את התמונות בכדי שיבחרו את התמונה האישית לעריכה כמו התמונות שיופיעו בדף אודות של החברה.

בררו עד איזו רמה תהיה העריכה של התמונות האישיות- המלצה שלי לא להגזים עם העריכה ולשמור על הנאמנות לעצמי פחות להפוך את העובדים לבובות חרסינה אלה לבקש עריכה עדינה שמשדרגת את התמונה אבל לא בצורה מוגזמת. 

תמונות תדמית ואווירה לסוכנות תצפית
צילומי תדמית ואווירה לחברות ואירגונים

לסיכום...

תכנון של יום הצילומים והתיאום שלו בין כל הצוותים יעזור לכם להפיק תמונות אופטימליות וגם ליהנות על הדרך 🙂 

רוצים להתייעץ? או שיש לך שאלות?

סדנת דיגיטלית לצילום צילומי תדמית

סדנת צלמי לך תדמית

הכירי את סדנת "צלמי לך תדמית" סדנה דיגיטלית של צילומי תדמית ואווירה עם תמיכה ומענה על שאלות בקבוצת פייסבוק סגורה. מטרת הסדנה היא ללמד נשים

עוד... »
דילוג לתוכן