ככל שהתמונות מקצועיות יותר רב גווניות יותר –
הן מוכרות הרבה יותר
לילך אוזן מומחית צילום
בהתאמה לביטוח ופיננסים
מה הם הדברים הקריטים שחייבים להוביל צילום תדמית בחברות ביטוח ופיננסים
חברות מתהדרות בכך שהן משקיעות שירותים חדשים בדיגיטל מניחות שלקוחות רואים בכל שירות חדש כמשהו חדשני, אז זהו – הם לא. צרכנים מדור ה-Y וה-Z מתוחכמים וביקורתיים ומבחינתם במידה והאתר לא מותאם בנראות הוויזואלית שלו אין ערך אמיתי במוצר או בשירות שלכם. חדשנות עובדת הכי טוב כשלקוח רואה תמונות. ובעיקר תמונות שרואים בהן אנשים ולא תמונות מומצאות או כאלה שנקנו באתרים כאלה או אחרים. זאת אומרת החוויה היא חוויה אנושית – אני מדבר עם בן אדם אנושי וזה משהו שחסר מאוד בחברות עם "חדשנות דיגיטלית". וזו החשיבות של חברת פיננסים שמביעה את עצמה חדשנית.
- ישנה עליה מתמדת במכירת ביטוחים ברשת ונציגים במוקד מקבלים פחות ופחות פניות בטלפון
- קבלת קהל מתבצעת דרך שירותי המייל והצ'אט
- ישנה יותר השקעה בשירותים דיגיטליים
- ציבור בלקוחות מתקשה לזכור מתי ביקר או ראה נציג פנים אל פנים בפעם האחרונה
הפקת יום צילום להגברת המכירות ומיתוג החברה
כך נעשה זאת:
בראש ובראשונה נפגש לשיחת זום קצרה שבה נכיר ונצא ממנה עם תוכנית מסודרת לאיך עומד ליראות היום שלנו, כמה תמונות תקבל, איזה מחלקות אצלם, לאיזה צורך ישמשו התמונות (מיילים, צ'אטים, שירות לקוחות, מחלקת מכירות וכו') לאחר סיכום הדברים ובטווח זמן של עד חודש ימים. יושלמו כל הצילומים. ימי הצילום מחולקים ליומיים בהם נצלם את כל הנוגעים בדבר.
גם אני מאמינה במהיר, קצר ותכליתי ולכן אנחנו מייחדים יומיים מרוכזים לצילומים עם תוצאות שתוכלו להשתמש בהם כמה שיותר מהר.
מה כוללים ימי הצילום שלי:
- צילומי תמונות פרופיל אותם אני מעמידה ומסדרת עבורכם
- הגדרת לבוש אחיד המותאם לצורכי החברה - אחידות בצבעוניות ורקע
- נתייחס לצבעוניות הלבוש של המצולמים בהתאם לצבעי המותג
- מתן מענה מלא לחלוקה בין דרג הנהלה ולעובדים
- התאמת איפור (טאצ'אפים) בעבור הצילום ע"י מאפרת מקצועית
למה העסק שלך חייב תמונות כדי למכור?
מעודד מיתוג – ויזואליה איכותית ומקצועית ברזולוציה גבוהה מייצגת במדויק את העסק שלך. יש להשקיע בצילום מקצועי שמגביר את הזהות של המותג
מגביר מכירות – הצגת השירותים שלך באמצעות תמונות מושכות בזויות שונות וריאציות כגון: חדרי ישיבות, מוקדי מכירות, האווירה בפירמה, כל אלה מגבירים משמעותית את המכירות
נראות דיגיטלית – שימוש בפלטפורמות הדיגיטליות שלך על מנת לעלות את הערך של החברה ולקדם את החברה ברשת, כמוכן בעיניי הלקוחות. כל אלה יעשו בעזרת שימוש חכם בתמונות. צילומי אווירה מאפשרים ללקוח לחוש התקרבות ולסמוך על החברה
ביטחון ללקוחות שמעוניינים לרכוש – אנשים אוהבים לתחבר לאנשים אחרים, תמונות של צוות העובדים יחד עם תיאור קצר של תפקידים והמומחיות שלהם מעלים את תחושת הביטחון של הלקוח בחברה והמותג
להראות ללקוחות כיצד הם מרוויחים ממה שיש לך להציע
לילך אוזן צלמת תדמית מומחית בצילומי תדמית לחברות עם ותק של למעלה מ-15 שנה בתחום. ברוכים הבאים לאתר שלי נעים להכיר שמי לילך אוזן. והתשוקה שלי היא ללכוד רגעים מקצועיים שמשקפים את מהות העסק שלך.
עם עין חדה לפרטים ומחויבות למצוינות אני מומחית בתיעוד הייחודיות של הסביבה העסקית שלך. מדיוקנאות של מנהלים דרך תמונות צוות ועד לאירועים עסקיים חללי משרדים אני מחויבת לספק לך תמונות מהשורה הראשונה אשר מייצגות את העסק שלך באור הטוב ביותר.
כצלמת של תאגידים אני מבינה את החשיבות של תמונות אשר מתיישרות עם זהות המותג והיעדים העסקיים שלו. אני לוקחת את הזמן להבין את החזון שלך זה עובד בשיתוף פעולה הדוק איתך כדי להבטיח שכל תמונה תספר את הסיפור המרתק של החברה ותהדהד למרחוק. עם שנות הניסיון וותק שלי בתעשייה הייתה לי את הזכות לעבוד עם מגוון רחב של לקוחות החל מסטרטאפים ועד לתאגידים בינלאומיים הדבר אפשר לי לפתח מערך מיומנויות והבנה גבוהה של הצרכים וההעדפות המגוונים של החברות השונות. אני מתגאה במתן שירות לקוחות יוצא דופן.
תועלות:
- התמונות הם גורם מכריע בהחלטת הלקוח לעבוד איתך
- תמונות חובבניות מגבירות חשדנות תמונות מקצועיות מעודדות אמון
- מסר שמועבר על החברה שלך מאפשר ללקוח לקבל החלטה איתך ולא עם המתחרים שלך
- הסטנדרט של השירות שלך נקבע ע"פ נראות האתר והתמונות שלו
- הייצוגיות שלך ואפיקי השיווק שלך קשורים לנראות הוויזואלית של התמונות.