היום, בעידן הדיגיטלי, המפגש הראשון בינכם לבין הלקוחות שלכם לרוב נוצר אונליין. החל מאתר האינטרנט או האיקומרס ועד לפרופיל הלינקדאין, זהו למעשה הרושם הראשוני (או ה"תדמית הראשונית") שמתקבל מכם או מהעסק שלכם. אותו רושם ראשוני יכול להיות חשוב לא פחות מהרושם האישי, הפיזי, שנוצר בהמשך, ובמקרים רבים אף להוות את כל ההבדל בהפיכת לקוח פוטנציאלי ללקוח חדש ומשלם.
לנוכחות חזקה ונכונה באינטרנט, כזו שמייצרת רושם ראשוני חיובי, יש כוח למשוך אליכם לקוחות חדשים, לבנות אמון ואמינות וליצור תדמית מנצחת לעסק. מצד שני, רושם ראשוני שלילי עלול לפגוע במוניטין של העסק, להרחיק לקוחות פוטנציאליים ומכך- להשפיע לרעה על הצלחתו וצמיחתו.
כאמור, הרושם הראשוני של העסק מתחיל לרוב ממהות ואיכות הנוכחות הדיגיטלית: העיצוב, הצבעים והתמונות- לכולם יחד תפקיד משמעותי ביצירת רושם ראשוני עליכם ו/או על העסק שלכם.
כשמדובר בצילומי תדמית מקצועיים לעסק, הרושם הראשוני חשוב במיוחד. התמונה/ות הן לרוב הייצוג הראשון שאחרים יראו, ויכולה להיות לכך השפעה מיידית על האופן שבו אתם או העסק שלכם נתפסים. תמונה מקצועית יכולה להעביר את אישיותו, רגשותיו ואופיו של אדם, בעוד שתמונה שצולמה בצורה לא מיטיבה יכולה ליצור רושם שגוי או להשאיר רושם שלילי.
לדוגמה, תמונת תדמית חזקה, בטוחה ובהעמדה נכונה יכולה לעזור לבסס את המצולם כמומחה בקיא ואמין בתחומו. מצד שני, תמונה לא מוארת או לא בהעמדה מתאימה יכולה לשדר חוסר ביטחון או חוסר מקצועיות. לכן, חיוני לצלמי תדמית לקחת את הזמן שלהם, לשים לב לפרטים וללכוד את המצולם בצורה הכי מחמיאה ואותנטית שאפשר.
אני מזמינה אתכם לייצור איתי קשר ולהבטיח שגם הרושם הראשוני שתשאירו יהיה משכנע ומנצח.